Chápeme, že kupovat obuv bez zkoušení přináší obavy, proto máme řešení. Pokud Vám boty nesednou, můžete je zdarma zaslat zpět k nám přes Zásilkovnu.
Jak mám postupovat, když chci obuv vrátit?
1. Vyplňte stručný storno-reklamační formulář, který byl součástí zásilky.
2. Do krabice vložte obuv, reklamační formulář a fakturu.
3. Krabici zalepte. Následně stačí balík podat na libovolném z podacích míst Zásilkovny a nadiktovat ID 93295595. Obsluha podacího místa vytiskne štítek, nalepí jej na zásilku a podá vám potvrzení o odeslání zásilky.
Po doručení zásilky k nám Vám bude zboží vyměněno a v případě vrácení zboží Vám budou peníze zaslány na Váš bankovní účet.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat na tel.č.: +421 905 866 400.
O odeslání Vaší objednávky budete informováni e-mailem.
V den doručení Vás bude kurýr informovat formou sms o přesném čase a místě doručení.
Doručování zásilek je prováděno následující den po odeslání zásilky.
Zkontrolujte, prosím, při přebírání objednávky stav obalu zásilky, především zda není jakýmkoliv způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jinou potiskem, bílou páskou nebo průhlednou páskou. V případě jakýchkoliv pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se dohodli na dalším postupu. Případně doporučujeme převzít balík a ihned ho otevřít před doručovatelem. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození nebo ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát ohled.